2.01.2007

嫁いだ友 (Congratulations on your wedding!)2007年1月27日

This cake was a special for me! That messege said that " Congratulations on your second baby!" :)
高校からの友達が結婚した。7年付き合っての二人。7年!私とぶり豚もまだ7年知り合ってない。色々紆余曲折があった二人を知っている私は本当に自分の娘を送り出すにも近い気持ちだった。
つわりがあったら行けないかな~と不安に思ってたけど、No2はそんな私の状況を分かってか万全だった。

彼女の本当に幸せそうな顔がこっちまで幸せな気持ちにしてくれた。自分の結婚の時の事、なんだかいろんな事を考えて涙が出た。驚いた。自分の結婚式では全然泣けなかったし、こういう時になくタイプではないのに。
しかも、二人は私のためにわざわざスペシャルケーキを用意してくれた!そんな優しさが本当に嬉しかった。現金かも知れないが、私はこの結婚式を一生忘れないだろうな。

両親への手紙、ベタであるけど、いつか私も両親へ感謝の手紙をちゃんと渡したい。渡さないといけないな。感謝を表すって難しいな。いつも感謝はしてるんだけど。

本当に本当におめでとう!!!

A friend of mine from high school got married. I went to thier wedding reception. They have been together for 7 years and then they decided the marriage. I know that they have had many things during the past year, so my feeling was like thier parents a little. I'm really happy about their marriage!! And they surprised me with a special cake! I was move it!!

I hope that they will be happy forever:)

No comments: