10.29.2006

Halloween Baby Jazz !!! 2006年10月29日







ハロウィンにかこつけて、Baby Jazz第二弾!今回はお友達が企画してくれて、実現。なかなかのんびりな私ら夫婦にとってこういう機動力となってくれる人は本当にありがたい!!
ハ ロウィンだから、子供たちはみんな何かに変身^^うちの子は、黒猫。ぽっこりお腹がセクシ~なぴったり全身タイツ。約半月前からこの日のために仕込み始 めた。私のイメージどおりでかなり満足な出来。(ミシンないし、手縫いなので、至近距離撮影は禁物 笑)全部で何人集まってたんだろう??100人以 上??気持ちのいい秋空、子供たちの仮装とJazzとお外で本当に気持ちがよかった~♪
私だけかな???でもすっごい楽しかった!!!ゆきねこも、自分が大好きなニャンニャンになれたことが相当嬉しかったみたいで、喜んで着てくれた。頑張った甲斐があったよ(涙)

今日、公園に来た外野の方はきっとびっくりしただろう^^でも、こんな集団なかなか出会えないし、ラッキーですぞ☆

今日、企画してくれたフジコちゃん、本当に本当にお疲れ!!!そしてありがとう☆☆☆

We had Baby jazz gig again since a half year ! This time was as Halloween party too, so children disguised themselves as something :) As you see, Yukine was a cat, and Brit was a modern(?) samurai :D I had been making this cat costume since a half month! I was really exciting to make them. She likes a cat, so she was happy to be a cat, so she welcomed to wear those:)
Over 100 people gathered at the party!! How exciting it is!! People seemed enjoy it too.(but, I'm not sure children was enjoy music too :p)

Anyway, This group must have surpried other people in the park.haha!

1 comment:

Anonymous said...

Yukine Looks very cute in the cat costume. Thank you for posting pictues so we can see how big she is getting!
Alan and I want to come to Japan sometime, if we ever have enough money! :-)