9.23.2006

ある休日 (This sunday) 2006年9月24日

親猿、参上!
Here is an another Monkey:P

日曜日は教会なんだけど。。。今日はサボって御所に行っちゃいました。御所って大学の帰りとかに通り抜けるくらいしか行った事なくて実際どんなんか全然知らんな~と思って。
当 たり前だけど広いね!私のイメージ「砂利道」だったんだけど、小川とか池とかベンチとかあって、けっこう楽しめるではないか。てことで、私と喜音は砂あ そび。折角だし写真撮ろうとブリ豚呼んだらいないやんけ!!と思ったら。。。。さすが喜音の父、木に登ってましたわ^^: それを見た小猿、もちろん登り たがりました^^:

We skipped the church on this sunday, and we went to the Kyoto Imperial Palace :p It's a very huge. There are many places that Yukine can run around :) Yukine and I played with mud, and then I thought I would take some pictures for this blog, so I asked Brit to pass me the camera. But he disappeared :0 Where was he??? He was climbing a tree!! That's just what one would expect of Yukine's dad, hah? :p
Anyway, after we played in there, we had a lunch at the chinese restaurant, and then I noticed that there is held the big garage sale (we called the flea market) !!! So exciting!! I was looking around everywhere leaving Yukine with Brit:p
And I got one Yukine's dress and one my dress. haha :)

Yukine's dress in this picture is handmade stuff! It's so cute isn't it? It's only 3 bucks :o
帰りに市役所前を通ったら、フリマしてた。フリマとかめっちゃ好き ♪ ケチだから??いやいや!!!掘り出し物を探すのが楽しいわけ!!
私の買い物魂に火が付いて、ぶり豚に喜音を任せてかなりグルグル物色してしまった。
で、見つけたのが、喜音と私のワンピ一枚ずつ。これ、喜音のほうなんだけど、手作りなんだって!かわいいじゃんね~^^ これで300円!作った人、ちょっとかわいそうなくらいだな。 

No comments: