9.20.2006

北野天満宮 (Kitano Tenmangu shrine) 2006年9月20日






久 しぶりに三人一緒に集まれたね~♪なんだか、みんなちょっとずつ大きくなってて三人一緒に遊ぶのがとってもかわいらしかった。いっくんと喜音は笑いのツボ が似てるらしくわけわからんことで爆笑。今日は神社の灯篭の斜めになってるところに石を置いて、その石がすべってくのがかなり楽しかったらしい。そしてそ うちゃんは頑張ってその笑いについてこうとするが、全く理解できずって感じだった(笑)そうちゃんは前に遊びに行った時の喜音のムービーを毎日正座で見入 るっていうぞっこんぶりらしいけど、本人来ると暴力されるし怖くて近寄れないんだよね~^^:

子供たちを思う存分遊ばせて、その後はベビーカーで境内をクルクル。。。なぜって?それは三人一緒にお昼寝させて、私たちの楽しい時間が待ってるから!ふ ふふっ!(笑)今回はうまいこと成功!てことで近くのケーキ屋さんでお茶なんてリッチなことしちゃいました~^^たまには。。。ね!

Today, Yukine and two Yukine's boyfriends picniced in Kitano tenmangu shrine which is famous for a plum-blossom viewing and the god for study in northwesten of Kyoto :)
They enjoyed playing with each other! Yukine and Issaku who wore yellow laugh at same thing, but soujiro who wore blue pants couldn't understand them. haha.

After we had a lunch, we let our kids play as much as they can , and then they started to sleep while we walked around in the shrine. yeah! now is mom's time ♪ we had a break eating a sweet in the cafe:P we enjoyed soooo much! haha~

No comments: