10.26.2008

食パンを焼きました。 White bread

アメリカの安い食パンは日本のようにどうも味が濃くない。(私たちが一番安いのしか買えないというのが問題なんだけど。)
だから食パンを焼きました。今回は初めてフードプロセッサーを使って。

なかなか見た目はいい感じ。でも中が生焼けっぽかった。食パンはこれが難しいんだよね〜。また挑戦してみよう。

The white bread we can buy is not so good taste coz it's cheapest, so I tried to make a white bread this time. It looks good huh? but it's still doughy :( Everytime I bake a white bread, it's doughy, so I avoided making it then. hummm... I will try again soon.

No comments: