5.10.2007

長野にいます。(We are in Nagano.) 2007年5月9日


GWが過ぎて、お父さんから電話が。「いつ帰ってくるんだ??蕎麦屋に予約を入れようと思う。」って。なんて唐突な電話。(笑)本当は夏まで帰らないでおこうかとも思っていたのだけど、なんだかいつも色々お世話になってしまうし、金銭的とか。思っているより喜音にみんな会いたいみたい。だから急遽帰る事にした。(ごめんな、まゆ!!!本当に><)
長野は雨のせいもあってかなり、かなり!!寒かった。びっくりだよ、京都とか名古屋はティーシャツでも汗ばんでたのに。。。
実家に着いてからご飯をみんなで食べに行ったんだけど、喜音の落ち着きのなさとおしゃべりの成長振りにみんな一日で疲れたご様子^^:え?もう十分??そんなこと言わずに付き合っておくれ(笑)いつまでかわいい、かわいいって呼んでくれるかしら!?!?

写真は大芝公園。自然いっぱいで綺麗に整備もされていてこの公園大好き。今、お母さんは仕事が会社の事情でお休みなので三人でピクニックをした。公園でお弁当食べるなんてお母さんにとって相当久しぶりだろう。なんだかレストランで食べるより嬉しかった。

After the long holyday, my dad called me and he asked me when we come back to Nagano. He seems to miss Yukine. :) So, we are in Nagano again now. It's cooler than Kyoto.

Yukine and I went to the park today. There are lot of nature,so I like this park. we played with the slider and the stream. While we were in the park, my mom went to the golf practice range, after she finished the practice, we sat down to eat our picnic in the park. My mom haven't had a picnic for a long long time. I was happy to have a picnic with her :) I like a picnic : )

No comments: