6.08.2006

すし屋でJazz 2006年6月2日(Jazz in Sushi-ya)

日記書くのがちょっと遅くなってしまったけど、この前、すし屋でぶり豚のライブがあった。すし屋でJazzと聞いた時、え??って耳を疑ってしまったけど、本当にすし屋だった。板前さんのいる普通のすし屋さん。
このお寿司屋さんでは色々なイベントをしているらしい。落語とか、三味線ライブとか。で、今回はJazz。
粋だね~すし屋でJazzライブなんて。こういう形にこだわらないお店がもっともっと増えたらいいのに。そしたらもっと音楽と人が近くになる気がする。
と、いうことで、喜音は好き勝手楽しませてもらいました。お客さんたちにもとってかわいがってもらって、女将さんにもお世話になってありがとうございました!!

I was razy in updating the brog. Brit had the gig in Sushi bar last weekend, so I and Yukine went to there too. (I wanted to eat sushi ;-p) The restaurant has many events, for example,Rakugo( which is kind of comedy show), Shamisen (which is Japanese guitar) and Jazz etc.. that's nice idia, I think.

Food was good, music was cool, poeple was kind. We had good dinner time:)

No comments: