11.22.2007

あまりにも普通だった誕生日。(My 26th birthday)2007年11月20日


11月20日、私26歳となりました。
とても普通の日でした。むしろ普通よりもちょっと寂しかったかも。笑 前々日まで、私もブリ豚も覚えていて何しよっか、ちょっと美味しいものくらいって話してたのに喜音が風邪で一日ゲロゲロしていてかわいそうやら、忙しいやらですっかり吹っ飛んでいってしまった私の誕生日。ブリ豚もバンドの練習を入れてしまい、夜一緒にご飯を食べることすらできなかった。(まぁもともと火曜日は帰りが遅いから一緒にご飯食べられないんだけど。)親もその日にたまたま電話したけど、全く触れず。。言うまで気づいてすらいませんでした。^^:


でも、忘れずにいてくれたお友達、わざわざメールをくれた友達本当にありがとう!!!私のちょっぴりかなしい誕生日を嬉しくしてくれた♪♪
そして、その前の週末に遊びに来てくれたえみちゃん、まみちゃんがかわいいプレゼントをくれました^^
母親になって自分がプレゼントをもらうなんて機会なかなかなくなってしまっただけに本当に嬉しかった!写真のまくら君です。おなからへんに手を入れることができるようになっててラベンダーのいいにおいがしてフワフワすべすべ気持ちのいい奴です^^。。。もう半ば喜音のものと化していますが。笑
本当に本当にありがとう!!!



I became 26 years old lady 20th Nov. We remebered until 2 days ago,but Yukine had a cold, and she was burfing all day that day, so we forgot it at all, and Brit booked his band's pracrice on my birthday; ( My birthday was on Tuesday, so he usually comes back home at 8:30pm anyway though. So my birthday this year was really normal day.Brit's birthday had also nothing special this year because I couldn't move as I was abortion threatened, so I couldn't say anything :p

But!!! My friends send me happy birthday e-mail, and two friends of mine gave me a present for me!! I appriciate them so much!!! the gift is on top picture. It is a pillow :) You can put your hands into his stomach and relax. he smells lavender :) It makes me really relax :)Of course, Yukine uses it more than me though:p









誕生日とは関係ないけど、最近めっきり寒いので、公園に何時間もいるのが億劫。。。で、今日はねんどで遊びました。颯ちゃんの家でねんどを前にやらせてもらってすごく楽しんでたから早く買ってあげようと思ったんだけどなかなかそんな機会がなく今頃に。前にも小麦ねんどを作ってあげたけど、やっぱり手作りはすぐ臭くなるんだよね~。もう食べる年でもないし、市販でいいやろ。今日はお昼過ぎからずっとねんどと格闘してました。この写真の手前のは飛行機なんだって!

It's not related to about my birthday airticle though, we played with a clay dough today. It is becoming colder than colder in Kyoto too, so I don't wanna go to the park with yukine :( so, I bought clay dough today. She likes clay dough, so, she has been making them for a long time :)

The thing in front of the pic seems be a airplane. she made it :)

No comments: