12.07.2006

こんなことができるなんて!(she can do..)2006年12月5日


お 風呂から出て私が立って歯みがきをしていると、なんだか喜音が私の足元でゴソゴソ。やけに静かにしてるな~と下を向くと。。。。なんと!!私の尾パジャマ のボタンを取ったり、付けたりしているではないか!!!!しかもけっこう上手い。「あにゃ(穴)にいりぇて~(入れて)」とか一人で口ずさみながら。こん なことが出来るんだ、1歳10ヶ月。ちょっと感動した。だからオーバーなくらい褒めた。喜音も嬉しそうだった。頭いいな~なんて思うのは親バカだよね。笑

When I brush my teeth after a tub, Yukine was donig something quietly in front of me. I thought what she was doing, and looked down, holy cats!! she did up and down buttons of my pajamas :o At first, I couldn't believe my eyes, but she did totally. It must be normal for 1 year and 10 months babies, I don't know, anyway, I was moved a little, so I commended her very much. she seemed to be happy to be able to do it :)

No comments: