11.28.2009

Christmas tree






Thanksgiving の次の日はBlack Friday(黒い金曜日)と言って、どこでもBig saleが行われます。去年はこれで私たちは2羽のターキーを買ったんだったな。

今年は。。。。

ついにクリスマスツリーを買いました。

やっぱりクリスマスツリーが家にあると気分が弾むな〜♪

We finally got the 6" Christmas tree from " Black friday" sale. We didn't find any super cheap turkeys this year though. Brit was so disappointed it because he was so excited about roasting the big bird this year too. Too bad!!
As soon as we got home, Yukine and I decorated the Christmas tree with ornaments which we got from Goodwill ;-) We were so excited about it!!
A Christmas tree makes us feel Christmas season comes around here. It was a good deal!

2 comments:

LauMahina said...

あああああああ・・・・
うちも買いにいかなきゃ~~~!!!
ツリー・・・
スッカリ忘れてた・・・・

Kobuta News said...

やっぱりクリスマスツリーがあると違いますよね。
仕事から帰ってきて、窓に光ったツリーみたらすっごく幸せな気分になった。笑